niedziela, 3 stycznia 2016

Szczęśliwego Nowego Roku?

Kurczę, trochę późno się za to biorę, ale nieważne.

Witam wszystkich serdecznie!
Mamy już rok 2016 (Woow, ale mam zapłon...)!
W takim razie życzę wam wszystkim, aby nikt nie chciał was wrzucić do rzeki aby ten rok przebiegł wam pomyślnie, aby wszystkie noworoczne postanowienia dawno były spełnione, żebyście mieli jak najmniej zmartwień i najczęściej na waszych twarzach gościł uśmiech i prawdziwe szczęście!


No, już po wszystkim, możecie przewijać dalej...
A ja biorę się za poprawianie, bo inaczej KTOŚ wrzuci mnie do rzeki. T^T

Pozdrawiam, Coss

PS. Tym razem dam gifa. Może nie jest noworoczny, ale mnie totalnie rozwalił :D


 Też chciałam dodać to zdjęcie, ale wydawało mi się za bardzo... +18. No wiecie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz