wtorek, 15 grudnia 2015

Świąteczny Konkurs! - 16.12.2015 EDIT

Witajcie!
To znowu ja, Cosstka.
I, jak obiecałam, dzisiaj ogłaszam konkurs!
Zatem:
Co należy zrobić?
Narysuj (tak jak sobie wyobrażasz) dowolnego z głównych bohaterów Zmienności.
Jeśli naprawdę nie potrafisz rysować (tak jak ja) to możesz go, oczywiście przepięknie, opisać. ;)
Ale z góry oświadczam, iż bardziej oczekujemy rysunków :D
Nagroda:
Publikacja malunku/opisu na blogu, jeden rozdział Zmienności z Twoim, wymyślonym tylko przez Ciebie głównym wątkiem + dedykacja.
No i oczywiście, najważniejsza nagroda - gratulacje ode mnie i Akatsuki :'D (nieśmieszny żart)
 Na nadsyłanie prac macie czas do środy (23.12.2015)
Prace nadsyłajcie na maila smyaoi@o2.pl

Życzę dużo weny!
Powodzenia! 
PS. Czas konkursu został wydłużony!

3 komentarze:

  1. Nienawidzę Was ;-;
    Ja rysować nie umiem ;-;
    Ale zobaczycie, taki Wam opis strzelę, że się nie pozbieracie! >_<
    Ale do soboty..... ;-;
    No ok. Spróbuję, ale raczej nie zdążę TT^TT
    Ale spróbuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra, spróbuję xD Ale opisywać nie umiem ;_; Zostaje rysunek... Dam radę ^^

    OdpowiedzUsuń